Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ankara Emniyet Müdürü Yüksek, kent genelindeki güvenlik tedbirlerini denetledi

ANKARA (AA) – Ankara Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, NATO Zirvesi

ANKARA (AA) – Ankara Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, NATO Zirvesi öncesi kent genelinde artırılan önlemler kapsamında, vatandaşların yoğun olduğu nokta ve alanlarda yapılan polis uygulamalarını denetledi.

Ankara’da 7-8 Temmuz'da gerçekleştirilecek zirve kapsamında alınan güvenlik tedbirleri en üst seviyede sürdürülüyor.

Bu kapsamda Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, başkentin işlek noktalarında yürütülen uygulama ve güvenlik tedbirlerini yerinde inceledi.

Denetim noktalarını ziyaret eden Yüksek, görev yapan emniyet personelinden çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Sahadaki uygulamaları yakından takip eden ve vatandaşlarla da bir araya gelerek görüş ve taleplerini dinleyen Yüksek, güvenlik önlemlerinin zirve süresince de aynı hassasiyet ve kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.

Ankara Emniyet Müdürlüğünce, NATO Zirvesi dolayısıyla vatandaşların huzur ve güvenliğinin sağlanması, kamu düzeninin korunması ve zirvenin güvenli bir ortamda gerçekleştirilmesi amacıyla il genelinde geniş kapsamlı güvenlik tedbirleri uygulanırken, kentin farklı noktalarında sürdürülen çalışmalarda asayiş, trafik ve çevik kuvvet başta olmak üzere birçok birim koordineli şekilde görev yapıyor.