Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Fethiye’de öğrenciler su altında Milli Takım’a destek pankartı açtı

MUĞLA (AA) – Muğla’nın Fethiye ilçesinde lise öğrencileri, A Milli

MUĞLA (AA) – Muğla’nın Fethiye ilçesinde lise öğrencileri, A Milli Futbol Takımı’na 2026 FIFA Dünya Kupası maçları için deniz dibinde pankart açarak destek verdi.

Takıma moral vermek için bir araya gelen Ömer Özyer Anadolu Lisesi'nde eğitim gören 5 öğrenci, dalgıçlar eşliğinde Dalyan Koyu’nda yaklaşık 5 metre derinliğe daldı.

Öğrenciler, su altında "Milli takıma başarılar dileriz, Dünya Kupası maçlarında yanınızdayız" yazılı pankart açtı.

İlk maçında Avustralya’ya 2-0 mağlup olan A Milli Futbol Takımı’na moral vermek amacıyla dalış etkinliği düzenlediklerini belirten Beden Eğitimi Öğretmeni Ufuk Ünlüsoy, "Öğrencilerimizle birlikte her zaman Milli Takımımızın yanındayız, onlara inancımız tam.” dedi.